Tσαβούσογλου: Βίζα, ή θα καταγγείλουμε τη συμφωνία με την ΕΕ εντός του 2016
4 Νοεμβρίου, 2016
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ”
4 Νοεμβρίου, 2016

Κύπρος: Ξεκινά η λειτουργία της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών

Παρά την ταχύτητα και την ευκολία που διέπει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, είναι γεγονός ότι το 31% των  καταναλωτών στην ΕΕ αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα όταν ψώνισαν από το διαδίκτυο το 2015.

Την ίδια ώρα, το 30% των καταναλωτών στην Κύπρο αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές αγορές. Ανάμεσα στα συνήθη προβλήματα, είναι η μη παράδοση είτε η αποστολή λάθος προϊόντος.

Με σκοπό να ενισχύσει την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Επιτροπή εγκαινίασε την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ). Ειδικότερα, η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη στην Κύπρο και αρμόδια για την επίλυση διαφορών είναι η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας  Καταναλωτών. Οι γλώσσες στις οποίες η Υπηρεσία χειρίζεται τις υποθέσεις είναι η Ελληνική και η Αγγλική.

Καθώς το 23% των Κύπριων καταναλωτών ψωνίζουν από το διαδίκτυο, τόσο εγχώρια όσο και διασυνοριακά, η πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών μπορεί  να αποδειχθεί χρήσιμο εργαλείο σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Περισσότερα εδώ.